Ulkomainonta tavoittaa tehokkaasti

Digitaalisen ulkomainonnan suosion salaisuus on sen joustavuudessa.

Mainospintamme keskeisten liikevirtojen solmukohdissa ja kaupunkien ytimessä huomataan ja ne tarjoavat näppärän mahdollisuuden vaikuttaa kuluttajien ostoaikeisiin.

Digitaaliset ulkomainokset tavoittavat niin yöllä kuin päivällä ja myös sellaiset kuluttajat, jotka eivät lue muita medioita. Vaihtuva kuva lisää mainoksen huomioarvoa ja lisää tutkitusti paremmin huomiota kuin staattiset mainokset. Ulkomainonta soveltuu hyvin sekä lisäämään brändisi tunnettuutta, että ohjaamaan asiakkaat suoraan luoksesi kivijalkamyymälään tai verkkokauppaan.

Kampanjat voidaan toteuttaa laajasti koko Hilla-verkostoon tai kohdennetusti haluamallesi alueelle. Esimerkiksi Kokkolan kaupunki on erittäin tyytyväinen Hillan ulkomainonnan toimivuuteen. Kokkolan kaupunki on pitkään hakenut ketteriä vaihtoehtoja vanhoille ulkomainostauluille.

Kokkolan kaupungin markkinointi- ja viestintäpäällikkö Päivi Korpisalon mielestä ulkomainostaulut tarjoavat kaupungille erinomaisella tavalla näkyyyttä.

Digitaaliset taulut tukevat erinomaisella tavalla kaupungin monikanavaista näkyvyyttä, toteaa markkinointi- ja viestintäpäällikkö Päivi Korpisalo.

”Elämyksellisyys, monipuolinen ja omaleimainen tapahtuma‑, liikunta- ja kulttuuritarjonta sekä Kokkola-hengen vahvistaminen ovat tärkeitä painopisteitä kaupunkistrategiassamme. Digitaaliset ja monikäyttöiset taulut tuovat näitä aiheita esille osana fyysistä kaupunkikuvaa, ja vahvistavat myös meidän kokkolalaisten tunnetta omasta yhteisöstämme. Ne hienot asiat, jotka ovat aito osa arkea ja juhlaa saadaan näkymään ulkomainonnassa. Ulkomainonnan avulla tuomme myös Kokkolan brändiä – meillä on laajempi horisontti ihmisten keskuuteen.”

Digitaaliset mainokset ovat helposti päivitettävissä ja vuosisopimusasiakkaana pääset itse vaihtamaan mainoksesi tuoreen sisällön aina kun haluat. Voit siis kommunikoida juuri oikealla viestillä oikeaan aikaan oikeassa paikassa! Mainosbudjetti on räätälöitävissä tarpeidesi mukaan, jo pienellä summalla saadaan kattava näkyvyys.

Hyvä ulkomainos on luettavissa yhdellä silmäyksellä ja kuvat ihmisistä ovat tehokkaita. Värikkäät ja vahvan kontrastin omaavat mainokset toimivat parhaiten. Kantar Mindin (2019) tutkimuksen mukaan ulkomainonnan vahvuus on juuri sen korkea tavoittavuus.

Laajennamme verkostoamme kaiken aikaa

Uusimmat Hillan digitaaliset ulkomainostaulut nousivat vuodenvaihteesta Kainuun Sanomien julkisivuun aivan Kajaanin ytimeen. Nämä kaupunkikeskustojen taulut huomataan juuri silloin kun ollaan ostoksilla. Mainostajan on helppo ohjata asiakkaat suoraan omaan yritykseensä mainostamalla tauluissa. Lisää uutisia on luvassa. Lue lisää kaikista tauluistamme täältä >

Hillan myyntipäällikkö Toni Heikkonen Kajaanista sanoo näyttävien LED-taulujen tuovat ulkomainonnan tähän päivään. “Kajaanin uudet taulut antavat yrityksille ihan uudenlaisen mahdollisuuden näkyä. Perinteisten markkinointitapojen rinnalla ulkomainonnalla voidaan vaikuttaa nopeastikin asiakkaasi arjen valintoihin.”

Toni Heikkonen näkee tauluissa mahdollisuuden vaikuttaa asiakkaan ostoskäyttäytymiseen nopeastikin.

Usein ostajia mietityttää eniten ulkomainonnan mitattavuus ja puutteellinen tietämys. Hillan myynnin asiantuntijat ovat syksyn 2022 aikana laajentaneet osaamistaan ja suorittaneet IAB:n digimarkkinoijan ja ‑myyjän sertifikaatin, joka on osoitus valmiuksista ymmärtää digitaalista mainontaa nopeasti muuttuvassa markkinointiviestinnän toimintaympäristössä.

Tutustu tarkemmin >>

Asiantuntijamme ovat valmiit auttamaan sinua.

Kysy lisää omalta mediamyyjältäsi, yhteystiedot löydät täältä »